Friday, November 9, 2012

crush~

Assalamualaikum.
just finish the first week of spm.
alhamdulillah.
lepas dah 4 papers..
phew~


hoping to get straight a's..
amin!!
and i hope my friend too!! XD

anyway,
my ibu called yesterday.
well,
remember when i told u tht
i don't like people to call me??

so, my family
memang jarang2 call la sebenarnya.
kecuali ada benda yg penting..
we just text each other je.

maybe sebab kat T(school) dulu slalu call.
maklumlah, asyik kena buli je..
memang la stress..
haishh!!
________________closecase__________________

tetiba malam2 dapat call from my adik.
terkejut kowt??
dia da la jenis orang kedekut kredit gila2..
ye la,
when my sis and me text him,
memang confirm2 x balas..
haha!!


kalau guna my ibu punya phone,
masuk akal la juga..
afterall,
my ibu guna postpaid,
so,memang bulan2 x abis
buat call..

anyway,
my adik asked me a question.
apa itu 'crush'??

haha!!
then,
i laughed.
and laughed.
and laughed again..


haha!!
kelakar la my adik ni.
kemungkinan besar,
orang text dia la tu
dan berkata begini,

"i have a crush on u"

haha!!
mungkin x??
pape pn,
memang klakar la my adik ni..

well,
i'm done.
sekian, terima kasih. ;)
Da~

No comments:

Post a Comment