Friday, June 29, 2012

immersed~

Assalamualaikum.
ouh. yesterday was so fun..
haha!!

let's start with the event in the morning first..
main runningman dengan my classmates.
mission : mencari kitkat..
haha!!


at first,
my team jadi chaser..
memang hebat la kan??
haha!!
diorang sempat cari 1 je kitkat(mission team)

since diorang habis awal sangat,
my team jadi la mission team plak the 2nd time.
strategy ; hide dulu baru cari..
jadi, sebagai orang yg pakar bersembunyi ni..
perasan seyh..
saya pn bersembunyi di sebalik pokok di hadapan kelas k2.


haha!!
lpas tu,
lari pi fasa 2 plak..
then,masa nak cari kitkat kat blok makmal,
saya TERnaik top floor..

and so,
saya ditangkap di belakang makmal bio..
walaupn saya x dapat mencari,
tapi saya bertahan jadi orang terakhir yang ditangkap, tau!!
haha!!

ok.
da habis citer RM smalam..
next week main amazing race plak ar..

dan3!!
di waktu petang,
saya pun join la budak sukarelawan basuh kereta..
best3!!
maklumlah da lama x buat benda2 sebegitu..


kalau kat kuantan dulu,
every cuti,
kitorang semua tolong basuh kereta..
tp kat melaka ni,
da malas da..
masuk carwash je..
tu pn yg automatic tu ha..
x bersih la..
haishh..

then,
disebabkan saya too immersed dalam membasuh kereta,
terlupa pula perihal kelab multimedia..
hihi!!
so, jumpa presiden MM cakap sorry..
of course la x marah..
presiden baik kowt??


then,buat kerja gila..
ambil gambar??
the most crazy pic la..
it's not the most thing tht i hate,
but it is if i'm not using my camera la..

nanti jadi macam2 apa yg budak2 ni buat,
copy paste my candid pic..
penat kowt berlari dan cuba delete everything hari tu..
thanks to the person yang menyebabkan ini berlaku..
terima kasih la.. =_="

then,
masa dinner,
tgklah running man..
disebabkan saya too immersed in watching tht..
saya terlupa yg ia adalah hari khamis..
oh,tidak!!


jadinya,
lepat solat maghrib,
saya pn turun ke surau..
dah la da pukul 8 kowt..
teruk punya N..
haishh..

lepas solat,
makan burger sebab saya agak lapar..
sungguh hebat..
then, tengah2 nak tidur..
around 12 kowt?
tetiba kakak saya call..


abenda ntah dia cakap..
pasal saya da recover ke blum kowt??
entahlah...
saya cam mamai so x ingat sangat..

then,pagi2 ni..
pada pukul 5 pagi..
my abah called me..
germany kalah dengan italy..
x kisah la..
x minat pn salah satu..

disebabkan portugal da kalah ngan spain,
4-2 baru2 ni..
saya pn rasa nak sokong spain la..
hihi!!


anyway,
that's it..
da~
sekian,terima kasih. :)



No comments:

Post a Comment