Wednesday, June 20, 2012

health screening~

Assalamualaikum.
alhamdulillah..
health screening telah berjalan dengan lancar.
walaupn adalah beberapa konflik dan masalah
yg timbul dalam mengadakannya..
banyak la kalau nak citer satu2..


sekiranya benda2 ni semua x berlaku,
mungkin saya akan lebih ikhlas dalam
menyiapkan projek ini la kowt??
tapi???
ok2,cakap banyak pn x guna,
benda dah lepas..

buang yang keruh, ambil yang jernih..

anyway,
saya pn join la skali pemeriksaan itu.
tapi mungkin sebab saya makan kuey teaw kowt
sebelum ambil darah,
sebab tu kolestrol x normal.
masalahnya, glucose ok je...
walaupn saya ni suka sangat benda manis..hihi!


urm,
program ni telah menyaksikan
bagaimana saya cuba untuk masuk dalam society,
di mana saya mula bertegur sapa dengan subjek2 terlibat
yang pada kebiasaannya,
kalau jumpa memang buat2 x nampak...

selain itu,
my bedsheet juga telah menjadi mangsa
kerakusan katil di bilik kejadian..
huhu~baru ingat nak tukar minggu ni..
macam kena basuh dulu je??

urm,
tu je lah kowt..
so,da~
sekian, terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment