Tuesday, April 24, 2012

Steak night~

Assalamualaikum.
Rasa cam da lama x menulis post.
I mean,dekat blog ni.

Skarang ini,
Saya agak sibuk la.
Dalam usaha buat blog lain
Untuk masuk this one competition.

 X bleh la nak guna blog ni,
Sbb ini blog diari.
Kantoi nanti. 
Apa yg pasti,blog baru tu
Banyak penipuan kowt??


Haha.
I even had a new name,man!!!
 Anyway,
Close story pasal blog tu.

So,smalam saya ingat nak balik rumah.
Tp skarang ni macam ada pesta makanan
Kat kpz.
Saya agak sayang untuk tinggalkn
Makanan itu.

Saya pn buat keputusan xnak balik.
Tapi3,my whole family datang je smalam,
Except my nenek la.
Beliau x nak ikut.

We went to this chop & steak restaurant
Kat serdang.
I ordered this combo steak.

gambar sumbangan adinda saya.
Sebenarnya,
Saya x suka steak2 sangat,
Tp kalau order chicken chop
Macam da bosan je??
Spaghetti??
Da bosan juga..
Sizzling dan wtv hot plate??
X berminat la..

Apabila steak sampai,
Tanpa disangka-sangka ada kambing la..
Oh tidak!!mungkin boleh telan je kowt?
Tp part bau tu x bleh tahan la..

Jadi akhirnya,
Saya pn tukar la dengan adik saya
 Punya mix steak.

 The main point is,
Saya order jus durian belanda.
Saya dahlah x suka minum jus2 ni.
Tp abah saya kata ia sedap.
Jadi,saya pn mencubanya.

Kata orang,
Kalau da x reti minum tu,
Janganlah order.
At last,
saya serahkan jus tu pd abah saya.

Balik drpd makan2 tu,
Budak ni ajak gi forum.
Saya pn beli la sundae abenda ntah,
Dan duduk la mendengar forum.
 Best la.


Tp saya da sangat kenyang
Serta sangat penat.
Jadi,saya pn tertidur masa forum tu.

Daripada saya tidur kat situ,
Baik saya balik dan tidur kat bilik.
 Lalu saya membuat keputusan untuk pulang
Sahaja..
And that's how i met my bed..

Da~
Sekian,terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment