Friday, April 27, 2012

class camping~

Assalamualaikum.
So,
i had this class camping.


started on sunday.
we boarded the 6K/6Z bus.
stopped at ktm.

then,
we took taxi la frm there.
i've just realised yang
sekolah kitorang ni memang dalam hutan.

jom pasang khemah!!

petang tu,
we started with explorace.
well, my group won!!
yang pasti,
sangatlah penat!!
kejam btul la ketua aktiviti ini.

saya dan 2 orang pasangan bahagia ni
buat air je..

malam tu,
masak dinner sendiri.
saya x tahu nak buat apa.
mereka semua sibuk nak tunjukkan bakat masing2.
so, saya hanya tolong cket2 je la..
bila da xde benda nak buat,
saya pun mainlah BLUFF..

haha!
memang xde kerja btul!

ayam goreng sangat sedap!kalau ada kentang goreng,
lagi SEDAP!!

walaupn,
nasi goreng tu hangit,
sardin mereka x letak garam,
tp tetap sedap!!
bila sesuatu tu dilakukan dengan bersungguh-sungguh,
semua nya jadi OK je..

sardin mereka agak cair la,
selalu kat rumah pekat dan sedap je..
mungkin sebab xde cili 
dan lupa letak garam kowt
diorang ni??

then, malam tu.
main tepung!!
haishh..
terseksa nya..

meet the new CUTE girl in our class..

saya ingat cari gula2,
patut x jumpa2..
rupanya cari getah..

part kelakar masa main straw..
x boleh tahan gelak ar tgk muka
mereka2 ni..
bila ada sekumpulan manusia bermain bluff di situ!

then,
BBQ time!
ada marshmallow...
ouh2!
ada selingan gitar.. ;)
sambil tu,
main TOD secara x rasmi.

main call2 orang tengah malam
cakap gud nyte dan
genggam bara api biar sampai jadi ABU!!
tapi,
siapa la yg nak angkat kan??

ouh!memang rasa nak tumbuk je kalau tgk gambar ni!

main murderer.
saya jadi narrator dalam semua game.
sekali je main.
masa saya nak main tu,
jadi villager plak..
awal2 kena bunuh da..
kejam btul la budak2 ni..

then,
makan aiskrim
dan sambung main TOD skali lagi..
i choose DARE, always ar kan??
ada kena lompat macam kanggaru??
sabar je la..

tengok jam dah 4 lebih...
semua nak tido atas jalan raya..
sebelum tido tu,
sibuk la nyanyi lagu anak permata,
negaraku pn ada..
lagu kau ilhamku ar..


then,
saya pun tertido..
bangun2 je ada orang kejut.
nak dekat pukul 6 kowt masa tu?

"apam!bangun!semua orang da masuk khemah.."

huh??
like what??
sampai hati tinggalkan kitorg berdua
tido atas jalan raya??
sedih btul..
nasib baik tersedar.

padahal sebelum tido tu,
boleh la plak..
"saya sayang korang la.."
ntah pape??
realitinya??

kalau sampai pukul 7
mungkin kena langgar dah,
ataupn budak2 datang sekolah akan nampak..
haha!!


nak dekat pukul 6 tu,
ingatkan la nak trus mandi ke apa??
sambung tido masuk khemah.
6.15 pagi baru bangun.
pergi mandi kat dewan..

haha!!
truk betul la.
tido sejam je??

walaubagaimanapun,
saya dan seorang rakan saya telah berjaya dlm
cabaran!!

x tido sampai 1 petang.

tapi,
saya x tido sampai 6 kowt??
hebat tak??

tido punyalah LAMA!!
ada la sorang manusia kata nak kejut.
last2 x kejut langsung.
no missed call,
no message.

#rule 2
jangan PERNAH suruh orang kejut anda!!

so,da~
sekian,
terima kasih. ;)

p/s : semua gambar saya upload kat grup K7.
private kowt!
especially ada gambar semua org tengah tido..
haha!!
(kecuali saya la,da delete awal2!!)

No comments:

Post a Comment