Monday, April 16, 2012

bestnya kalau saya seorang badut~

Assalamualaikum.
so,
i'm getting better.
and my nose too..


bt still,
i wish that i have clown's nose
yang boleh dicabut bila2 masa

sesungguhnya,
saya sangat tidak suka demam.
hal ini demikian kerana,
saya akan didatangi
penyakit2 lain jua.

yang mampu membuatkan saya ke tandas
lebih kurang 10 kali sehari,
yang mampu menidurkan saya berjam-jam,
yang mampu membuatkan saya jadi gila..
saya harap ianya akan kembali seperti asal..
slalunya sekejap je pun..


saya SANGAT suka makan ubat,
malangnya tidak ketika saya sakit.
setakat ni,
jarang la saya makan ubat masa sakit.
kecuali setelah ibu saya menyuruh saya memakannya.
hihi!

roomate saya sangat sweet.
beliau meng-offerkan ubatnya kepada saya.
namun begitu,
saya kan memang ada stok ubat...
terima kasih la ya roomate saya yg baik!! 


so,da~
sekian,terima kasih. ;)

p/s : bestnya dapat makan kfc dan mcd smalam!!

p/s 2 : hakikatnya saya hanya makan separuh ayam,
cheesy wedges yang membuatkn sya ingin muntah,
dan fries yang sememangnya kegemaran saya..

No comments:

Post a Comment