Friday, March 30, 2012

sleeptext~

Assalamualaikum.
so,yesterday
semasa saya bersedia untuk tido,
ada la sorang kawan lama ni,
text plak..
urm,
layan je la..


he's kelantanese...
and i'm not racist,ok?
i befriend with everyone,
like i said back then..

u wouldn't go in war w/out ur best armor,
so why would u get on stage without a schecter
-zacky veagance-

ala2, camtu la mesej dia.
i didn't recognise the no.
so,i was like, huh??
apakah ini??


u see,
i've got this special rule in which,
any no in my phonebook,
who doesn't contact me,
in more than,
let's say a month la,
memang i akan delete the no..

haha!
mungkin nampak kejam..
bt that's me..
if they do not want to be my friend,
kisah la plak kan??


well,
memula kenal guna 'aku' and 'kau'
lepas tu jadi 'I' and 'you' plak..
haha!!
tah pape..

so,
dalam kemengantukan itu,
saya pn layan la....
*waktu tido saya pukul 11,harap maaf!

dalam keadaan mamai tu,
tetiba terbaca last text pasal syaitan abenda ntah...
haha!!
ingatkan itu hanya mimpi tau..
sleep texting ar katakan??


rupanya betul..
i really thought tht he stopped texting already...
same goes to my petbro that i told u b4 la..
ingatkan beliau x balas2...
it turned out that it was my fault..
haishh...


dan pagi tadi pukul 4.
ada la makcik ni hantar mesej.
ingatkn mimpi juga..
rupanya betul kowt..
haha!!
sape suruh kan??


rasa sangat kejam kebelakangan ini...
my best friend called nak dekat pukul 1..
hang ingat aku nak angkat ke??
adoiyai...
tengah sedap bermimpi best...
haha!!
*tp kalau call masa lain pn,macam saya angkat je?

so,da~
sekian,terima kasih. ;)



No comments:

Post a Comment