Sunday, September 18, 2011

ipoh plak dah???

assalamualaikum,guys.
heyya!!what's up??

me??just got back frm ipoh la.
i visited my sis 
who are studying there at RMCP.

anyway,
it's a 3 days visit,
i think??

hari pertama

departed around 8 am
frm malacca.
stopped at a warung to have breakfast.
then,heading towards the highway.
reached perak.
saw the scenery of lata kijang
at the right side of the road.

lepak2 kat my sis'
and pergi beraya kat rumah
atuk sedara masa malam.hihi!!

malam tu,
mmg banyak nyamuk giler2 la kan??
mungkin haiwan itu nampak saya
macam banyak darah je???
maklumlah,
x pernah buat blood donation lagi,
seumur hidup saya ini..

hari kedua

picnic at a waterfall.
bt didn't go fr a swim la..
saya xnak tenggelam,ok??

tp,dapat 'hadiah' la juga...
coz i tripped off
and 'kiss' the batu2 sungai.
haha!!

darah + bengkak = sakit nya..

then,rehat jap.
planned to go to CH,
bt suddenly,
it's raining la pulak..
huhu~

then,lepak2 lagi.
videos on YT,
blogwalking(ghost story,ok??)
then,keluar jalan2 masa malam.
makan2 juga kowt??

tomyam + steamboat + sate = sangat kenyang

bt then,i didn't finish them up,ok??
as usual,
sharing is caring,ryte??

hari ketiga

yeah!!
here comes malacca...
hehe!!

didn't go to much places.
went to my atuk sedara's house
in puchong.
ngee~
dapat duit raya lah...

then,trus otw balik rumah..

and now,saya tengah rehat2..
sambil upload gambar.
mungkin nak buat tea kowt nnti??
tgklah,kalau rajin.. :)

pictures~

baju tajaan oleh seorang manusia.
cardigan ni plak??
tajaan kakak saya...
pashmina itu pn,beliau punya.
haha!!
terima kasih. ;)


untuk mengelakkan kakak saya
nampak pendek!! :)



saya pinjam track suit kakak saya je.
diorang ni pakai slacks ar bagai...
kan dah x boleh bermain air???
haha!!


cubaan-baik punyer!!
drpd seorang adik yg SANGAT baik...
haha!!






ramai x???haha!!
kakak baru ni!!! ;)




orang lain jalan2 pakai seluar.
tetiba saya tukar mode,
pakai baju kurung plak??? :D

ok2.da~
sekian,terima kasih....  ;)

No comments:

Post a Comment