Saturday, August 6, 2011

KLD...bahagianakhir~

next,
8)MALAM KEBUDAYAAN

ok2!!tetiba ada plak malam kebudayaan ni
secara tergempar..
agak terkjut la sebenarnya..
mana sempat nak prepare..
tugasan bagi pukul 6.30 pm..
performance on 9.30 pm..
phew~3 hrs je kowt..

tp,saya nak cerita..
sya nyaris2 kena jadi girls lah..
kena buat takut ngan siput la bagai..
masalahnya,mana bleh!!
saya kan guys..
cmne nak jadi lembut??
pelik nnti..
last2,saya kena jadi orang yang annoying..
rasa cam muka saya sangat jahat ouh!!

tp2 kan,
muka yang jahat mencerminkan
hati saya yang JAHAT juga lah kan??

sorry xde gambar~

9)WAR GAME

"wei,jgn baling kat aku!!"

haha!!*ketawa jahat...
with evil face...

tp yg best nya,
saya brjaya tembak 2 org..
best gile..
kesian mereka..maaflah ye..sori kalau ada
bau busuk telur itu..

yang pastinya,saya ni tentera bangla ar kan??
adeh2...

inilah barisan kita,
yang ikhlas berjalan,
siapsedia berjalan,
untuk ibu berjalan..
sebelum kita berjalan,
jangan harap kami jalan..
inilah sumpah pendekar jalan..
menuju medan jalan..



inilah barisan kita,
yang ikhlas bertelur,
siapsedia bertelur,
untuk ibu bertelur..
sebelum kita bertelur,
jangan harap kami telur..
inilah sumpah pendekar telur..
menuju medan telur....
urm,war game adalah last game yg
kitorang main sebelum majlis penutup..
best giler,masuk lumpur ouh!!
hebat!!
benda paling best adalah,
when i get to swim in the mud,
idk how bt i just feel like swimming at tht time..
haha!!

anyway,that's it..
my happy moments during camping..
hihi!!
ok la...sampai di sini shaja..da~

No comments:

Post a Comment