Friday, August 19, 2011

cuaks seyh~

i just want to share abt my exams.
huh~smph sangat penat ouh!!

BM-
lupa peribahasa ouh!
dengan rumusannya lagi..
adeh!

ModMath-
harap2 dapat score..
hmm...

BIO-
no comment ar..
harap2 dapat A!



BI-
slamat x susah macam 
toefl ngan eilts punya
mock test..haishh!!
walaupun,grammar agak
tunggang terbalik..hehe!!

AddMath-
jangan tanya la..
saya rasa otak macam 
nak pecah dah!!
especially menjelang minit2 terakhir..


PAI-
kebanyakan hukum tajwid yang 
telah saya baca x kluar plak..
dan ada yg kluar pn,
tp saya x ingat..huhu~
hafazan??
mmg x hafal la kan??
sorry,ustazah!

CHEM-
urm,saya lupa la..
ethanoic acid punya formula..
mmg dah tolak free2 ar beberapa markah.
tu x kira yg salah lg tu!!
asalkan x dapat d,
saya masih bersyukur...

ethanoic acid..

PHY-
urm,boleh la..
walaupun saya x suka calculation dye.
huh~nasib baik x nangis dlm hall..
sbb x ingat cmne nak kira
kalau x,buat malu saja..
(abang long menangis??tipu la..)

PJ-
boleh la..saya jawab ikut apa
yg saya tahu je..
tp mostly mmg x tahu la kan??

SEJ???
ok!paper ni x lpas lagi..

pape pn,harap dapat score la kan
dalam kesemua paper?
hehe!!




No comments:

Post a Comment