Saturday, July 9, 2011

hari yg penat la~

hehs!
sorry lama ta upd8..
busy ma!!
xde masa nak tulis2 ni..

anyway,
smalam ada big event fr me,
nrc 2011
kat smt gombak..

myteam ; team C98



meet our robot..
my kura2 panggil, roboroi
my tunang panggil, roboroi 22..
dye kata sbb birthday dye 22 march?
huh~

next,
meet my team mates..


yg depan tuh,
3233..
seorang yg sensitif..
x bleh kena psycho2 ni..
i treat him as my adik lah..
saya kan ABANG LONG!
haha!

yg belakang tu,
3565,
a gud team mates,
asyik kena buli ngan kami je..
kadang2 kesian jga,
tp fr a week je kena buli..
tp,anda mmg hebatla..
siyes robot tu agak straight..
hehe!!


memula,semuanya happy giler2

bt then,masa nak tunggu
2nd round,


ramai yg down la..
penat ngan ngantuk..
sbb mike2 ni,
x tido masa pg,
if tido pn,
less thn an hour je..
kesian kan?

niways,balik smalam
kami singgah mcd..
then,beli la makanan..
wah!lama x makan..
ada GCB la..

after tht,
trus balik kpz,
sampai dah 7 pm da...
mmg rushing giler ar..
nak solat asar la..
then,tetiba my dad call la..

"dah nak sampai ni.."

"ouh,ok..jap2,nak mandi dulu"

after mandi je,
trus kemas barang..
disebabkan pg tuh,
bertolak agak awal,
which is 6.30 am..
jadi,bilik saya agak bersepah la..

so,b4 balik
saya kemas la sikit2..
drpd x nampak patung 'kura2' saya,
dah boleh nampak dah..

dah ready sume,
mulalah bertolak balik,
tp b4 tuh,
saya hantar roomate saya gi ktm,
bahayanya malam2..
tp dye kata dah biasa..
so,x pela..

urm,tu je saya nak citer..
ok,da~

p/s: patung 'kura2'
dan kura2 sememangnya benda 
yg berbeza..
patung 'kura2' tu adalah 
benda yg saya perlukn utk tido,
kiranya,kalau xde,
saya mmg susah nak tido la..
namun begitu,
kura2 tersebut,
bukan bantal BUSUK ye..
harap maaf..
sekian terima kasih..

2 comments:

  1. nak mcd!!keji....
    bantal busuk tu patot rendam jer dalam air...
    kura2 kan haiwan air..!

    ReplyDelete
  2. mcd?kau beli ar sendiri..btw,bukan bantal BUSUK,ok!!xde bau pape pn...ala,kau masuk bilik aku,kau pluk jga kura2 itu kan?? :P so,kalau kura2 haiwan air,patut ke aku rendam kau dlam air gak?sbb kau pun kura2 jga.. ;)

    ReplyDelete