Saturday, June 25, 2011

tido itu menarik~

hehe!!
hari ini,
saya bangun lambat...
pukul 9 pagi??
ala,ok la tu,...



nak bwat cmne,
kat kpz asyik bgn awal je..
da lah x sempat tido ptg..
padat sangat...

jadual pagi saya di kpz...

5.00-auto-wake up..(sambung tido)
5.30-matikan alarm(tido balik la..)
5.45-tidur secara duduk
6.00-book toilet jap,then tido balik
6.15-mandi jga,akhirnya..
6.30-solat then termenung dalam tidur
6.45-kemas2 cket
6.50-berlari-lari turun tangga
7.00-bas gerak
7.15-sampai kompleks,lepak2 jap..
7.30-breakfast ngan girlfriends saya
dan budak2 KG nih...
8.00-masuk kelas...



jadual pagi di rumah...

6.30-bangun tidur,solat
7.00-sambung tidur
10.00-bangun,mandi and SAHUR
11.00-on9,blogging

tgk2!!
betapa berbezanya jadual dye..
haishh!!!
pape pn,
point saya adalah,

"yeay,da claim new simcard!!"

claim je,
trus call girlfriends saya..
(number tu je yg saya ada buat masa nih)
sbb ada beberapa number yg 
saya nak minx frm dye...
maklumlah,lupa nak backup-sim haritu

malangnya,selepas menunggu selama sejam
beliau masih tdk send...
pape je la...

anyway,maw lunch ouh!!
da~

p/s: i miss my purple X3 ouh...



No comments:

Post a Comment