Monday, June 20, 2011

pwtc~

hari ini,
saya bangun sangat awal nak mati kowt!!
act,xde la sangat...
but,still!!!
lpas subuh trus x tido nih..
then,mandi dan buat hw

ok la sbb saya
dapat siapkan report bio
dan flyer utk komsas.
yeay!!

anyway,tu bukan the story
yg saya nak bgtaw pun.



cerita bermula begini....
pada jam 12.30 tengahari,
kami pn bertolak ke pwtc,
dgn menaiki LRT...


10 mins later,sampai la
dekat tempat kejadian...
however,parents saya
terlupa utk membawa
invitation card....



jadi,dgn baik hatinya
(prasan nak mati...)
saya pn offer la kan diri
utk ambil kad dkat hotel...
act,mmg saya je la
yg diharapkan utk pergi hotel itu.
maklumlah,ini KL wa pegang la..

jadi,saya pn berlari-lari la
bersama adik saya ke stesen LRT.
sampai kat bilik,
trus ambil tht card
(sempat ikat tali kasut jap)
dan cepat2 naek LRT balik
untuk sampai ke tempat kejadian semula.

namun begitu,
adik saya menghadapi masalah pula,
kerana kaki beliau suda melecet...
(bajet kasut baru la kan??)
padan muka!!
lain kali,jangan pandang rendah
kasut saya ni.. :P


jadi,saya terpaksalah berlari
menaiki tangga sehingga
level 4...
phew!!naseb smpat!!
walaupun saya tergelincir
semasa menaiki tangga tadi...
(malu siot ar kan??)

bila dah selesai da benda2 itu,
adik saya kelaparan...
ajak pergi the mall beli makanan...
memula gi mcd..
"mak aih,panjang nak mati line!!"
last2,pergi kfc je la...


lpas aktiviti jenayah berjaya dilakukan,
kami pun bertolak pergi dr tempat kejadian.
and again,saya naek LRT lagi..
huh~bosan suda...


petang2,
saya x taw nak bwat apa...
jadi saya teman adik saya mandi kolam..
sambil on9 fb la kan??hehe!!

(bajet comel plak mamat ni??)

bila malam plak??
kami makan somewhere kat titiwangsa...
makan seafood ouh!!
sedap!!OMNM...
(oh menarik nak mati)



and skarang
semua sudah kekenyangan
mcam ular sawa yg dah makan
seekor sapi...
haha!!


bawah ni gambar kakak saya..
beliau mmg hantu gambar...
yg menjadi mangsa mmg saya lah..
setiap kali nak ambil gambar dye,
msti saya yg kena..
haishh!!!sabar je la..

(macam sedap sangat je udang tu??huh~)

anyway,esok kena balik kpz...
ada tugasan yg lebih besar..
da~




No comments:

Post a Comment