Wednesday, June 8, 2011

movie lama~

urm,ari ni xde pape nak bwat..
maksud saya,
selain drpd buat marble cake la..
(bangga ar plak!!)

so,saya pn download la citer
qabil khushry qabil igam..
peh!!nama cam citer hindustan ar kan??
bt act,ni citer melayu la..
dah bertahun dah sebenarnya..

and the fact yg i've watched it b4,
when i was standard 3-5, i think??
bt tht time,
saya pinjam ngan kawan saya saja..


citer ni sangat SEDIH!!!
memula klaka la jga...
tp ending dye...
peh!!mantap ar jga walaupun tergantung cket??
naseb baek,saya x sensitif kat benda2 cmni.. 
kalau x,mmg da nangis2 da..
bt surely if najwa or leiy
tengok citer ni...
mmg sah2 banjir la..

naseb baek ar x bleh bawa laptop
after cuti sem ni..
kalau x,mmg da bwat 
slumber party da
sambil tgk movie ni...

story review~

a story of a twin.guys.
they've been together since small..
macam2 la yg diorg bwat...
lawak dan sangat nakal..
citer dye start jadi sedih,
masa si adik kena tangkap
masuk pusat serenti..

masa beliau kena tangkap tu,
is the nyte beliau should kahwin
ngan karisma...
and the same nyte abang dye kahwin
ngan kakak karisma jga, rani??  
kiranya,si abang kena la jga kahwin
masa malam tu...
without adik dye!!

after 3 yrs,
karisma still tunggu si adik..
tp si adik kena aids plak..
pastu,macam2 la..
tgk sendiri suda??

part ending paling best la!!
karisma mati,si adik mati....
si abang???haha!!
tgk la sendiri...

themostsadpart;
along the story after the adik has been caught!!

that's it..
tu je la saya maw cerita..
da~



No comments:

Post a Comment