Sunday, June 12, 2011

johor bahru~

aargghhh!!!otak da sakit da...
x sempat nak tido dlam kete kowt..
so,spanjang perjalanan,
saya hanya dengar ipod sahaja..

huh~kalau lah bleh buka 
kepala saya ni 
then,letak tepi jap...
kan best??
xde la rasa saket sangat..
haishh!!

anyway,
smalam saya tlah pergi ke
plaza angsana...(tu kowt nama dye??)
jalan2,makan2,lepak2,
dan cari kasut untuk saya jga..
(nenek saya belikan la...)

as usual,
saya slaku photographer keluarga
(cheh!!bajet plak..)
kena la snap2 pic...



after beli kasut,
kami pn telah pergi ke
ths one pantai,
yg saya x taw la kat mana,
makan2 rojak..hehe!!
(sedap taw!!)


btw,pantai dye sangatlah x menarik..
haha!!
then,
ayah saya pn suruh la
saya mengambil gambar beliau
di KERETA??


"eh,abah!!tongkatnya mana??"

"tongkat apa plak??"

"tongkat la..baru nampak macam 
orang blind cket..."

"oooo... =_=" ye la.."

hehe!!ayah saya pn senyum2..
(dan annoyed jga...)
after makan2 kat pantai tuh,
kami pn pergi la pasar malam..


tgk2!!ada putu piring la..
kat melaka punya x asli...
so,mak saya pn pakat la
belikn kuih ini..
haishh!!!sure la sdap..
tp nak bwat dye leceh cket...
sbb tu saya x pernah bwat sendiri..
(bkan sbb x pandai,ok??)

lpas tu,
kami pn bertolak ke rumah 
atuk sedara saya...
(adik beradik nenek saya belah ibu)

then,jumpa adik kecik ni,


comel x??
saya x pasti plak berapa umur dye..
nama dye haziq...

kakak saya cakap,

kebanyakan org nama haziq yg
dye jumpa,semuanya lembut2
(urm,senang citer macam pondan la...)

entah la..
saya x kenal ramai org bernama haziq.
ada la beberapa org je pn..
haishh!!

anyway,saya harap haziq ni
x jadi lelaki lembut macam
kakak saya ckap tuh...

wait2,x abis lagi da..
malam tu plak,
kitorg pergi rumah kembar ayah saya..


the left one,is my dad...
budak kecik tu anak kembar
ayah saya da...

ok la..da penat saya merepek ni,,
da~

No comments:

Post a Comment