Thursday, June 9, 2011

8 jun 2011~

urm,hari ni birthday abah...
hehe!!
so,kami semua pn bwat la barbeque..
and ada la family gathering cket..
ada adik2 my dad + my cousins??
bt then, my dad's twin xde la..
haishh!!beliau duduk johor..
so,susah la nak datang...


ada ar potong2 kek cket..
anyway,happy birthday abah!!
may Allah bless u...
dah 42 kan???eee...suda tua la..
haha!!

anyway,1st time in my life
tetiba rasa nak buat kek..
so,bangun tido je 
trus saya menjalankan kerja2 mencari resepi.
last2,saya pn buat la kek marble..
hehe!!


tp gambar ni yg dah siap potong la..
lawa x corak dye?? (bangga plak...)
ok la kan fr me yg 1st time baked??
sbb mak saya pandai sangat2 buat kek ni..
so,slalunya bliau yg buat..
saya hanya mampu makan je la..hihi!!

masa tgh tunggu orang datang,
saya pn smpat la snap2 gambar..


adik saya yg tgh buat pose ntah pape..
dye sangat bajet HOT!!
dan bajet hensem...
tp sorry la adik,saya lagi hensem dari anda..
anda xyah susah2 nak prasan la yek??


ini anak jiran saya...
nama dye irfan..
cute x??
haha!!

urm,ok la..that's all!!
da~

No comments:

Post a Comment