Friday, April 22, 2011

larian 12 minit~

hello2!!
peh!!penat sungguh ni!!!x pernah2 aku sanggup lari for standard taking...
12 minutes kowt!!!gila x gila???
tp memang da nak habis tadi,
rasa nak putus nyawa je....
biasa la,orang ada asthma nak bwat cmne ar kan???
act,aku x de la nak lari sangat...
tp lepas dapat semangat dari 3279 and 3568,
baru ar ada semangat cket...
(sebenarnya diorang dare aku)
if aku dapat habiskan 5 laps in 12 mins,
diorang nak treat aku!!!
tp sayangnya,disebabkan kekasih aku,En ASTHMA....
x dapat la nak buat sampai 5.
3 and half je la...hihi!!

-close case-


overall ok la kowt....girls dapat 2 emas.high jump and short putt (lontar peluru)
kira ok la kowt!!sbb guys SAPPHIRE asyik cakap kitorg 
x bersemangat je.tetiba 2 gold and 1 silver??
silver tu untuk long jump la...haha!!
bt nt so bad la...
niway,nnti aku sambung mengarut la gi,k??
Da~






saya sangat SIMPLE!!!

No comments:

Post a Comment