Friday, March 11, 2011

birthday 3279

hari ni adalah birthday 3279...he's a guy la...a nice guy...aku ngan dye macam kawan baek jgak la...tp xde la kitorg declare kitorg ni bestfriend...kenapa ya aku bleh anggap dye as bestfriend???sbb kitorg suka jadi budak2 kat kelas K7...main2 la....lawak la...kitorg suka menghidupkn mood ceria kt kelas...sbb tu K7 merupakan kelas yg paling best...dn tidak membosankan.ok2...let's close the case~
anyway,skarang ni aku da kat rumah...ngantuk siot!!!penat menari zapin hiphop smalam x hilang lagi...huhu~ naseb baek la aku buat 'bridge' menjadi smalam....kalau x,bwat malu jak..maklumlah,telah lama ku tinggalkn zaman jahilliah ku dulu...x ramai yg taw aku ni ex-cheerleader sbb aku mmg xnk org taw pn...sbb ramai menganggap cheerleaders ni semuanya sgt sosial...mungkin sedikit la..eh x,bnyak la....tp x semua la kn..sbb tu aku quit jadi cheerleader dn start menternak badan.....haha!!!tetiba aku teringat plak masa aku and 0988 keluar gi mid minggu lepas...kitorang pergi ngan this 2 friends la,3455 and 3456. 3455 ni tanya whether aku diet ke sbb aku mkn cket je...then,aku ckp la kt dye....'mana ada aku diet?orang gemuk mana diet....orang kurus je yg diet.sbb tu org gemuk tu lebih happy....' haha!!!cmtu ar aku jawab....then,dye tanya plak,'so kau happy la ni?' aku pn jawab 'eh!mesti la...' lawak la...cara dye tanya tu...aku mana ada masa nk sedih2 ni..hidup msti happy..tp kadang2 bila dtg penykit emo aku,nk tgk aku senyum pn susah..bukan takat tu je,nk dengar aku cakap pn susah...tp aku emo pn bukannya nangis,stakat stress je...cmtu la....k la...suda panjang ma!!!tata and bonne nuit~

No comments:

Post a Comment