Friday, March 18, 2011

0788

ok2!!!kali ni aku nk citer pasal BFF aku(sorry,dh lama baru nk cakap pasal dye ni) iaitu 0788....dye ni merupakn kawan yg baek kowt!!!tp satu je la,slalu marah aku sbb aku ske bwat bising...kitorg classmate since f2 la...kat kelas 2T...dye ni ada BFF yg merupakn BFF aku jga la....(tambahan) iaitu 0789...(hehe!!!nk dekat la aik no dye ni)anyway,diorg dorang ni suka marah2 aku...ckp macam2 la,tp aku kn macho so xde ar kisah sangat...tp sbg balasan,(keluar tanduk cket)aku pn meng-annoyed-kn diorg balik ar kn...nak bwt cmne...apa lagi yek!!owh,0788 ni mmg prefect hall yg berjaya la kn??and prefect yg smart dn baek sbb slalu tlg aku yg TOYER lagi LAME ni...kalau x silap aku la,dye merupakan secretary prefectorial board of 2010/2011....smart kn???tgk la,kawan sape... k la...i'm done describing her..banyak sgt la yg special pasal dye...tata~till the nxt post!!



No comments:

Post a Comment