Friday, February 25, 2011

stalker...

sorry ar sbb da lama da ta update blog....sibuk ar kowt nk exam nih...huhu~kali ni,aku nk cite pasal mr stalker ni....adusyh!!!tension tul aku tp chill je ar kn....memula sape ntah yg start dulu...owh2!!!this 2 guys,3333 and 3455....da ar txt dlm english je...tahu ar english aku smph horror sangat....terpaksa la aku melayan budak2 ni....
diorg ni mmg saja je kn nk habiskn kredit...aisyh,pelik plak aku ngan diorg....da la ayat tetiba,' i'm watching u' tetiba...macam aku takut jak...tu msti x tahu aku ni black belt holder of taekwando....haha!!!so,aku pn mmg suka bermain-main ni jadi aku layan je la diorang...tp yg bagusnya plak,tetiba aku kenal ngan the guy yg 3455 tuh...sbb aku terpaksa meminjam sweater nya demi performance zapin hiphopku...haha!!!anyway,aku baru taw yg dye baek dowh!!!tu la kn,btul ar org ckp,don't judge people by their physical appearance....jap2...dye pun handsome gak ar....entah ar...mungkin sbb kawan2 aku yg guys sumenya handsome2 kowt....tp aku x sombong la....cuma masalah susah nk bercakap ngan org yg xrapat nih...hmmm...xpela....aku nk smbung +math ni..tata~

No comments:

Post a Comment