Monday, February 14, 2011

sombong????

aku x tau la kn knape tp kenapa ada org cakap aku sombong yek???mana ada....aku sangat peramah kowt!!it's not sombong actually sbb aku mmg kurang mesra ngan org yg baru kenal ni...huhu~prinsip friendship bagi aku senang je....nk kawan,kawan je la...x nak kawan,ada aku kisah????haha!!!aku suka kowt kawan2 ni...because friends are people who enlighten your life and give you spirit to pursue further with life....tp disbbkan aku ni susah nk tegur org dulu,nk bwat cmne....even if you are in front of me,but you just keep silent without saying anything or at least a HI!! maybe,then I'll just ignoring you la kn...tetiba marah plak ngan mamat sorang ni....da ar masa lunch hint aku sbb aku basuh tangan kt sinki lama sangat,tadi pun hint jgak kowt kt fb!!!xde kerja...nk bwat cmne... aku kn mengamalkn amalan membasuh tangan yang betul...sbb tu lama cket...kalau cpt sangat,nnti bakteria dan bau2 makanan akan melekat seterusnya menyebabkan aku bengang dan lapar je dlm kelas...huhu~
hmmm....anyway,selamat menyambut hari keputeraan Nabi Muhammad S.A.W. pada hari esok!!!banyak2 kn lah berselawat kepadanya......Semoga kita semua akan mendapat syafaat daripada baginda kelak semasa hari kiamat.....amin~nyte2...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment