Thursday, February 10, 2011

schoolmate ku....

disebbkan perasaan bengang yg amat dahsyat tadi,aku tetiba terfikir nk citer pasal schoolmate aku plak....ok2... aku ada beberapa kawan yg agak rapat ar...2 orang ni budak T(school),0987 dan 0988.kitorang 3 org sama kelas sbb tu gi mana2 sama je....benda yg paling menyedihkn stakat ni ialah xde orang nk duduk table sama ngan kitorang masa kt kafe....kalau tgk,mmg macam 'ayam' sumbang je....sbb ada 3 ekor makhluk je kt satu table tu...huhu~anyway,ada lagi beberapa org ni yg boleh dikatakn agak rapat juga la,mereka ialah 3124,3344 dan 3566....kitorang agak rapat disebabkn sama kelas....macam tu ar...tp 3566 tu kadang2 je join kitorang....sbb dye da ada geng da pun...so,x dapek den nk menolong...haha!!!aku duk kt klas K7,klas last skali....dgn ada ar beberapa orang ni...sumenya baek2 la kn...classmate aku la katakn...tgk orang ar!!!
schoolmate????aku x kenal ramai ar sangat...owh!!!hari ni aku da kenal da sape yg mintak bueno from aku.... nama dye 3444.dye minx ari tu la...and aku da bagi aritu pun..tp siyesly aku x cam...so,dgn bantuan rakan2 baik ku tadi akhirnya berjaya juga aku kenal...tu pun sbb 0988 sembang ngan dye pasal Jenesys program... huhu~sbb tu ar aku knal...skarang ni,aku sdg cuba untuk kenal 3567 yg da jadi follower blog ni...haha!!!huhu~k ar..terlebey suda....nnti aku update blog ni slalu ye....haha!!!

No comments:

Post a Comment