Friday, February 18, 2011

hujan yg turun.....

ok2....hari ni aku nk citer pasal hujan yg turun ptg tadi...masa hujan,akan ada satu peristiwa,x kisah la sedih ke happy punya citer...aku pn terkena jgak....ptg tadi,semasa aku sdg berjalan dgn slow motionnyer utk naek bas balik ke kpz,ada la this one guy ni sesuka hati je ckp macam ni, 'wei,kt dpn tu bas lelaki la...bas perempuan kt belakang!!!' aku dgn penuh kesabarannya pun berjalan la dgn semakin perlahan...untuk menunjukkan tanda protes....tp hujan mmg x nak side ngan aku la...bleh plak dye turun makin lebat...adusyh!!!saket hati den ni ha... tension2....owh ada lagi satu cerita ni...ada la sape ntah yg bwat cerita ni ckp aku couple2 ngan this one guy..smph tipu la....aku kn macho x main la benda2 ni....mengarut dn KARUT sahaja....ok ar,aku nk makan roti canai ni..sungguh lapar!!!!tata~

No comments:

Post a Comment